Pms brud idag,watch out!

Sitter i båten och är heeelt död,solen steker,känns som jag kokar!
Känner mig som en pms-brud idagmen jag ooorkar inte med alla människor här ute. Antingen tar dom fram sina jävla kameror och börjar fota när vi hämtar deras sopor,man bahh hallå??? jag är ingen jävla apa!
Eller så ere äckliga ungar som kommer springandes och frågar "vaa heeeter duuu??" "vaaarföör häämtar nii våra sopor?" öhhh dö föfan.
Eller så är säckarna äckligt jävla tunga,jag som är lite halv kraslig oxå,då blir allt ännu värre.
Nej det har varit en jobbig dag och jag har gått runt och svurit "fyfan va alla är feta i skärgården!" hahah.
Pms-brud eller vad säger ni??

Men det var roligt att få träffa uber söta Archie idag,hehe vår favorit hund,så sjukt jävla söt!
Sen fick vi en flarra vodka för vi hade klagat föra gången på deras säckar,nice ju ;)

Nu är vi påväg till stället där vi dumpar alla sopor,sen finally hemma!♥
...då ska jag beklaga mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0