Sån jävla press ni lägger på en.

Så jävla ovärt att va sjuk dom sista veckorna nu på lovet. Har ju ögoninflammation och det går ju inte direkt bort på en natt. Sen har jag fått nå skit i örat också så det gör verkligen skiiit ont och jag hör dåligt på båda öronen,eller jag hör vad folk säger men det låter som dom är långt bort och pratar,skit iritterande!
Och så ont i halsen på det och kan inte svälja något,knappt mitt saliv.

Sen ska alla hålla på och fråga om jag ska stanna kvar och jobba eller inte,asså jag vete fan hur jag ska göra? Först vill jag tjäna pengar men jag känner ändå att jag vill åka hem och träffa polarna innan skolan börjar det känns som att jag kommer bli frisk snabbare hemma också där man har tillgång till saker.

Men sen får jag också dåligt samvete när jag knappt sagt något till Erik (han jag jobbar med) att jag inte vill jobba mer.

Åhhh jävla beslutångest jag pallar fan inte mer.

Kommentarer
Postat av: sarah

sv; ahahha alltså det är absolut inget speciellt. Elena fyller 18 och de ska fira henne typ x) bara det. Mer har jag inte läst och mer vill jag inte veta :D

2011-08-06 @ 12:53:40
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0