sista avsnittet av falling skies..

Kolla nyss klart på sista avsnittet av Falling Skies och nu måste jag vänta ändå tills nästa sommar,det suger verkligen för den här serien är min nya drog i princip!
Tur att VD och The Walking Dead börjar snart i September iallafall.
Nu ska jag slagga,upp 05.30 och jobba imorrn,last day wiihhuu!

PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV!:

blogga om helgen med becka och Sara,a-aawesome kväll!http://static.guim.co.uk/sys-images/Business/Pix/pictures/2011/7/5/1309880551027/Falling-Skies-Gallery-Hal-007.jpg

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: Det senaste TVD avsnittet jag såg var nog förra veckans.. Tror det var det när Spencer och Emily upptäckte att Jason är stalker på Aria :P Och att de hade blivit fångade på kort när de smög in i Jasons lilla skjul eller whatever där alla bilder var.. :D

2011-08-16 @ 13:41:59
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0