Bet ya didn't see that one comin.

Seg tjej efter igår, börjades med lite champagne och presenter eftersom mammsen fyllde år, köpte ett armband med söta berlocker till, felicia fick uggs,en tröja och skal till mobilen och pappsen fick en cool kapsylöppnare. Sen käkade vi skitgod middag och sen drog jag på en 18:års fest i Tullinge som var riktigt jävla rolig och Hampus och Tobbe gillade sina presenter,heheh.
Dansade typ hela kvällen med mina klackar eftersom min väska försvann där ett tag där mina converse låg i, gick barfota till slut. Lokalen stängde runt 2 tiden så vi var ett helt gäng som gick ner till stationen. Jag och Robin går hela vägen ner och dööögarvar åt massa gammla minnen. Missar sista tåget så man blir tvungen att ta en taxi till tumba med Adam,Robin,Jocke och Felicia.
Sen ska vi gå hem till Adam som inte alls bor långt ifrån stationen,ändå tar det ca 2h för oss att komma dit, vi orkade inte gå. Men fyfan va vi garva,Adam blir så jävla skön när han är full asså.
Kom hem till honom runt halv 4, gjorde varm choklad och kolla på Ladder 49, men vi alla tre deckar precis när filmen börjar. Så jag sov inte så skönt inatt, tre pers i en soffa liksom? Men det var mysigt ändå.
Drog hem runt 10 tiden när hans familj börja vakna,hahah.
Käkade lite och deckade igen på soffan, vakna runt 2-3 tiden, Cissi kom över en stund och chilla lite. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, skulle träffat Krister meen vi skulle få gäster så det blev inte av.  Nu ska jag bädda ner mig igen i soffan och kolla på Shooter, helt klart en av mina favorit filmer.♥





söta Adam fixar varm choklad med grädde kl. halv 4. Brände botten gjorde han oxå,duttig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0