Flightless Bird.

Hej finisar! Min natt har varit så jävla hemsk,kunde inte sova pågrund av min klåda, sen när jag väl somnar så får jag världens äckligaste mardröm,fyfan vill inte ens tänka på den! Vaknade runt 3 av drömmer och hela jag och sängen var svettig,verkligen så jävla onice.
Var ledig från jobbet så jag tog sovmorgon till halv ett som var riktigt skönt,käkade lunch och taggade "lite" till TL, vart så taggad att jag bokade summerburst i sommar,fyfan va grymt det kommer bli.
Drog in till stan sen med tjejerna och såg Breaking Dawn, den var ruskigt bra måste jag säga, jag fällde några tårar ibland faktiskt. Nu sitter jag här nyduschad, lyssnar på en remix av Save The World, riktigt jävla grym! Sitter också och snackar nyår med Elina,Adam och Victor,daaamn va taggad jag är på fira nyår!
Ska typ slagga snart,ska ju upp tidigt som fan imorrn och jobba,härligt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0