I am fueled by all forms of failure.

Fan va jag har blivit dålig på att blogga, ser nu liksom att dom har ändrat designen lite på blogg.se
Aja jag har haft fullt upp dom senaste dagarna, som på ett sätt har varit jävligt skönt.
Började praktiken i Måndags, försov mig och kom försent, duuktig tjej!
Slutade kanske runt 3 tiden,börjar snöa när jag är påväg hem så man vart ju lite lycklig. Drog och träna med Johanna, blev bodypump i en timme med Robins pass och fyfan va slut jag var, mina ben vek sig när jag skulle gå hem. Sen kom Cissi hem hit, vi kolla film och hade en myskväll.
Idag slutade jag jobbet halv 10, så det var tomt och mörkt ute när jag skulle hem, det var ju kul. Men imorgon är jag ledig, fett värt.

kör en liten dagens outfit oxå, linne är syrrans, jeans från cubus,halsband från JC.
Älskar min bebis som tittar fram där bakom oxå.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0