I was June and you were my Johnny Cash. Never one without the other, we made a pact.

Bloggade inget igår eftersom jag veerkligen inte hade tid.
Började jobbet 07.00 och slutade 15.30, drog till gymmet och körde bodypump med Johanna som var svinjobbigt med kul! Snacka lite med Adam och Johanna sen efter om nyår,inte liiite taggad man är!
Drog hem och käka middag och hjälpte mamma att storstäda mitt rum av en viss anledning....
Sen satt jag och taggade och planerade till tomorrowland med Danne och Adam,fyfan kommer bli grymt. Idag började jag 07.00 oxå,fyfan det går knappt att gå upp ur sängen den tiden,saknar skolan!
Jobbet flöt på,gick mest och gjorde kontroller (PBT,Temp,blodsocker osv.) och sen var vi tvungna att göra CVS på alla våra patiener,skitkul...not.
Men fick sluta typ två timmar tidigare för vi var klara med allt på vår avdelning. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem,ska börja skriva CV så jag kan börja söka jobb snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0