I'll rip that scandalous bitch in two.

busy girl! I helgen drog jag med ut till landet, mitt andra hem ♥
Fick ledigt från jobbet så jag kände för att åka ut och hälsa på mormor och Erik.
Dom bygger ju om och det var nästan klart när jag kom ut,fyfan va fint det blivit.
Sen när allt var färdigt så firade vi lite med cava och rökt skinka. Efter middagen vart jag så jävla trött av min medicin,så jag somna på soffan och sov i flera timmar. Sen blev det lite irish coffee och annat gott. Vi gick och la oss runt halv 2 tiden,somnade direkt då oxå.
Nej min helg var verkligen mysig,älskar att komma bort ibland.
Och så idag,första skoldagen efter typ 3 veckor?? Kändes jätte konstigt att ta 713 med alla andra elever,men det var skönt att få träffa Jossan och Sarah igen,så länge sen man träffa dom liksom.
Sitter nu och lyssnar på musik,ska snart dra iväg till gymmet med Johanna.

hahah asså danne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0