London 28/11-1/12 2011 ♥

Inte konstigt att jag blir avundsjuk när du kramar andra. för just då är hela min värld i famnen på någon annan.
Har inte kunnat blogga nåt för har varit i London hela veckan, åkte i måndags och kom hem torsdag natt. Jag har gått och förälskat mig i staden, jag vill bara tillbaka dit nu.
Åka dubbeldäckare varje dag och ta fina bilder på allt, shoppingen som gick på ca 1000+ varje dag.
Gå längst Oxford Street, se London Eye,Big Ben och Piccadilly Circus på riktigt och sen när man gått runt hela dagen går vi till affären bredvid hotellet, köper lite snacks och sprit, sätter sig på rummet och provar alla kläder och chillar ett tag innan vi drar ut och käkar.
Och deras dialekt, fan va jag oxå vill kunna prata så,grymt sexigt.
Alla flumm attacker vi fick. När vi skulle åka till hotellet med våra jävla väskor och det var lite kaos och när vi står på tåget börjar jag fundera på om Big Mac och Mcfeast heter samma sak på engelska elr om dom har andra namn, så står vi där och tänker på saken ett tag och Johanna säger att dom säkert har andra namn men att det är samma burgare och han som står bredvid oss kan inte hålla sig för garv, hahahah fyfan höll på dö av garv.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0