Don't cry because it's over, smile because it happened.

Herregud va dålig jag har varit på att blogga. Har jobbat sena kvällar så har inte orkat,sen har jag haft dataförbud också,hehe.
Julafton var riktigt mysigt i Norrtälje som firades med familjen+släkt. På uppersittarkvällen spelade vi bingo och andra familjespel. På självaste julaftonsdagen var jag så himla trött,sov typ hela dagen och var jätte seg.
Men det gick över sen när det blev julbord och kalle anka på tv,då blev man som ett barn på nytt ungefär. Senare blev det julklappsöppning. Fick en mjukisdress,pengar,sprit,en tröja,presentkort på Gina Tricot,klippkort på gymmet,parfym,pressentkort på massage.
Åkte hem själv dagen efter medans alla andra stanna kvar,anledningen var för att jag skulle ut på krogen med massa polare. Som vart så jevla kul!
Länge sen jag hade så kul,började med att vi förade på Hellströms med Robin,Danne,Jonte,Sofia,Sara och Johanna.
Sen mötte vi upp Adam och Keith på tåget och tagga in till Nype där vi mötte upp resten av gänget som skulle med. Jaa kvällen/natten va grym. Shotade typ hela kvällen och dansa. Och träffade massa man kände också. Nej det var verkligen en lyckad kväll.
Kom hem runt halv 6,la mig i sängen och märkte då liksom att det blåste ju som faaan,lät ju som att hela huset skulle flyga iväg typ.
Vakna dagen efter av att mamsen ringde och sa att dom va påväg hem,så gick upp och fixade kaffe och satte mig i soffan..somna direkt.


Idag var det sista dagen på jobbet,lite små sorligt måste jag säga, men skönt att äääntligen få ledigt som alla andra. Var en riktigt lugn dag,hade bara en patient på vår avdelning. Så det blev mest att sitta och garva med kollegorna.
Drog till Ikea sen när jag sluta med Johanna och Sara,väntar faktiskt på att dom+Sonny ska komma över snart. Lite myskväll dagen innan nyyyår,helvete va taggad jag är!!!!! och det kommer bli så perfekt imorgon,får va med alla mina fina vänner!♥

Bjuder på den ända bilden som togs i Söndags på Johanna och killen i Mange Makers,wuuuhhhu va coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0