Baaaack

Guud va underbart det känns att få blogga igen efter typ vad ere? 6 dagar?
Pappsen stängde av internet i Söndags så har inte haft tillgång till datan överhuvudtaget. Men nu så har jag fått mitt straff (tycker jag iaf) och helt ärligt har jag tröttnat på datan,facebook har blivit tråkigt,blogga är okej,msn är bara kul om det är kuligt folk inne,jaa ni fattar.
Mycket har hänt i veckan,både i arbetet och fritiden,tyvärr orkar jag inte skriva om allt nu. Allt jag kan säga att den har varit perfekt. Igår fick jag leka med liftarna på jobbet,liiite nervöst när man ska hissa upp gamlingarna i luften men det gick priimma,för jag är bäst!
Men jaa nu är jag tillbaka,så nu får ni läsa roligt igen. Heeeehh.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0