Bloggar nu.

Bloggade inget igår eftersom vi har börjat med 'datadagar' här hemma igen,suger verkligen apa.
Men jag orkar inte blogga om vad som hände igår så skippar det,på kvällen dock gick jag och la mig runt åtta,kolla film och åt massa frukt jag skärt upp,jag är typ beroende av mango,så sjuukt gott!
Idag hade vi ingen massage så vi fick sovmorgon till 10.10 och då hade vi etik/omvårdnad fast det vart psykologi istället,iii snacka om förvirrande!! men ah vi gick igenom psykologins fader och massa annat,satt mest och anteckna och räkna hur många dagar det är kvar till Linkin Park.
Sen hade vi idrott och då höll Caroline och Thiffany uppvärmningen som inte direkt gick så bra.?
Skippade lunchen,satt istället med Jocke och Rasmus i cafeterian och snacka. Gick på en liten "promenad" med jocke sen innan jag skulle till bussen.
Kom hem,åt lunch och drog till praktiken och lämna lite blommor och sånt,thihi dom vart jätte glada.
Tog en dusch när jag kom hem igen,var så jävla frusen,skitväder alltså? Ska nu käka middag sen drar jag till ishuset med johanna och kollar hockey,whop whop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0