Charlie St.Cloud

Charlie St. Cloud


Handling:
Charlie överlever den fruktansvärda olyckan som tar hans lillebror Sams liv. Men innan brodern dör lovar Charlie att alltid ta hand om honom, och döden förmår inte klippa av det känslomässiga bandet mellan bröderna. Charlie ägnar sitt liv åt att hålla löftet till Sam. När Tess dyker upp vänder hon upp och ner på Charlies värld. Kärleken till henne är så stark att han tvingas omvärdera sitt liv. Men kan han lämna Sam?
Min Åsikt:
looooved it! så sjukt fin film,jag börja böla tillomed innan filmen knappt börjat. Zac Efron var så dummt snygg i den här filmen att jag dog nästan,kände avundsjuka när hon fick va med honom,muums!
Men det var en riktigt riktigt sorlig film alltså,kändes ett tag som att den inte skulle sluta lyckligt.
Tycker alla ska se den,uusch va jag grät när han ligger i ambulansen och skriker sin brors namn,uusch då grät jag som en bebis. Men det var verkligen en riktigt fin film och jag tycker inte alls den var löjlig som andra har sagt.
Betyg:4/5

Med i filmen:
Zac Efron (High School Musical,17 Again,Me and Orson Welles,Hairspray)
Charlie Tahan (I am a Legend,Nights in Rodanthe,Burning Bright)
Amanda Crew (Sex Drive,She's the Man,Final Destination 3)
Donal Logue (Blade,Ghost Rider,The Patriot)
Kim Basinger (Final Call,8 Mile,Batman,L.A Confidential)
Ray Liotta (Hannibal,Smokin' Aces,GoodFellas,Identity)

Kommentarer
Postat av: Hille

Hittade länken på existenz: http://existenz.se/out.php?id=31434 :)

2011-02-22 @ 17:49:32
URL: http://dannyjones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0