Det kallas Lycka!


Ja ni vet nog inte huuuur lycklig jag vart igår när Sara ringde och sa att Linkin Park kommer till Sverige i Juni,jag höll på dö! jag kunde knappt andas och min handledare måste tyckt jag var en idiot men sen när jag la på och berätta hur det låg till förstod hon och vi satt i bilen påväg hem och spela musik för varandra,hon är verkligen skit cool min handledare!
Kom hem och skrek rakt ut och hoppa runt och alla kolla på mig som jag vore en idiot och min syster bah "vad? vad har hänt?" hahah,asså jag var så jäävla glad. Ni föörstår inte huuur länge jag har väntat på det här tillfället,jag kommer ihåg när dom skulle komma hit 2007 och så ställde dom in,uuscha!
Sen dess har jag väntat,väntat och vääntat. Ääälskar det här bandet,visst dom har förändrats med sina låtar senaste tiden men ääälskar dom ändå.
LP in my fucking ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0