Frestad


gaalet bra bok! gaalet bra serie!
-ska inte säga mkt eftersom jag känner folk som läser dom här.
Men fan va besviken jag vart på slutet,alltså jag satt där och gapa+grät.
helt sjukt,shiit alltså allt vart så konstigt. Och nästa bok som är översatt kommer ut i Juni,hahah som om jag kan vänta? så beställde både sjunde och åttonde boken på engelska istället,oooorkar inte vänta.
Och åttonde boken kom ut 2011,så man vete fan när den kommer ut på svenska liksom.
Shit va ni borde läsa den här serien,galet bra! -läs dom innan dom kommer ut på film/serie som det snackas om. Jag föredrar att läsa faktiskt,filmerna blir man alltid besviken på,kolla på Twilight filmerna liksom?
Vill ni läsa den här serien heter första boken,Vampyrens Märke. Första böckerna var inte väärlds bra,men nu från bok 3 vände det och dom vart skiit bra. Stör mig liiiite dock på Zoey som ska typ vara tillsammans med 3 killar samtidigt och sen klaga på att dom är jobbiga som är svartsjuka hela tiden,hahah vafan troru??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0