how will i forget?

Dom säger att du är dålig och att jag förtjänar bättre.
Men jag är helt medveten om det själv,jag vet att du är dålig och att jag förtjänar bättre.
Men det förändrar fortfarande inte mina känslor jag har för dig.
Hur ska jag kunna glömma när allt jag vill är att minnas.
Och hur ska jag kunna glömma när du är den ända jag har i huvudet.
Jag försöker verkligen,med all min kraft att bara få dig att försvinna
men det går inte och jag måste inse att det är lönlöst att ens försöka.
Hur ska jag kunna glömma dig när alla jag känner,känner dig?
Hur ska jag kunna glömma dig när alla frågar "hur går det med honom?"
Hur ska jag kunna glömma dig när jag ser alla dina statusar på facebook.

det ända sättet att försöka glömma är att hitta nån annan,nån bättre som behandlar mig på ett bra sätt,då ska man bara ta det stora steget nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0