inside.

Inside skräckfilm


Handling:
Efter en bilolycka blir gravida Sarah änka. En kväll försöker en psykotisk kvinna med oklara ambitioner ta sig in i huset. När Sarah somnat hittar hon en väg in.
Min Åsikt:
Riktigt äcklig,alltså den var inte ens bra,inga såna där sjuka filmer är bra. Jag blir bara äcklad men ändå kollar jag,den var riktigt seg i början men sen vart den äckligare och äckligare. Kom några scener då man hoppa till som fan,jag tappade matlusten höll på skita på mig i en scen när man får se den där kvinnan stå bakom henne,uuuuhh. Felicia bah "ser ni inte?hon står ju där bakom!",jag höll på tappa tallriken.
Hahah jag har verkligen blivit en pussy på sista tiden när det handlar om film,venne varför.
Men ändå älskar jag känslan att bli rädd.
Betyg:3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0