Inspiration-tatto del 1.


Jag är verkligen jätte jätte taggad på att tatuera mig,har bestämt vad och vart jag vill ha några.
Ska nog börja med att göra ett sånt där litet hjärta (tredje sista bilden) fast en aning större och kanterna ska vara tjockare,ett sånt litet hjärta ska jag ha precis ovan bikinilinjen så den syns.
Sen vill jag ha en liten/mellan stor skorpion på skulderbladet som ska vara helt svart.
Och nångång (om jag vågar) ska jag skaffa en på fingret,ett ord (vilket ord vet jag inte ännu)
Ska också skaffa en tatuering som har något med min familj att göra,men den gör jag nog sist. Idag snacka jag och mimmi om att ett öga skulle vara coolt att ha som tatuering,så nu när jag såg ögat på bild 8 vart jag lite förälskad,jag vill ha mitt egna öga dock,vaaart vet jag inte?
Men sen blev jag lite småsugen på att vara lite wild and crazy och göra en lite mer "galen" tatuering eller vad man ska säga,nåt i stilen med bild 1 och bild 6? -Dom är as coola! men våågar jag?
Hahah sen vill jag ha en text under bröstet,så sjukt snyggt.
Åhhhhh va jag vill tatuera mig! ska ha många ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0