life as we know it.

http://movieblog4you.files.wordpress.com/2011/01/life-as-we-know-it-poster.jpg

 

Handling:

Två ensamstående vuxna blir gemensamt vårdnadshavare till en föräldralös flicka när en gemensam vän till dem dör.

Min Åsikt:

Jag älskar ju båda som spelar huvudrollerna! Filmen var helt okej och väldigt gullig men väääldigt förutsägbar vad som kommer hända,räckte med att man såg trailern så fatta man hur det skulle sluta. Men annars var den jätte söt och bebisen Sophie var ju gryyymt söt!! man ville bara äta upp henne,hahah älskar scenen då hon ställer sig upp och han knuffar ner henne,hhaha fan va skön.

Men jag tycker alla ska se den som gillar kärleks komedier för bar var den!

Dock tvekade jag på mig själv i där näästan i slutet att det skulle sluta som jag trodde att det skulle göra. Men till sist blev det så som jag sa,thihi.

Betyg:4/5

 

Med i filmen:

Katherine Heigl (Ugly Truth, Grey's Anatomy, På Smällen, The Killers)

Josh Duhamel (Transformers, Las Vegas, Win A Date With Tad Hamilton!, When in Rome)

Josh Lucas (Sweet Home Alabama, Poseidon, American Psycho)


Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Själv har jag lite svårt för Ben. Vill såå gärna ha tillbaka Carter. Han borde komma snart, han har ju kommit varje säsong. Så varför göra ett undantag nu?



Fast Tyler var ändå lite söt när han talade med Matt. Dock hoppas jag att Caroline säger nej till Matt och drar med sig Tyler hem igen.

2011-02-14 @ 21:41:01
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0