Middag och bio med dom bästa.

haft en übermysig kväll med mina bääästa tjejor Sara och Becka.
Drog hem till Sara och käka middag med hennes mamma och broder,taaacco.
Sen gav vi becka hennes present som vi ääntligen blev klara med,den vart riktigt fin faktiskt. In till stan sen och kolla the town,daaaamn va bra den var,asså jag äälskade den! och Ben Affleck,amajgad vilken skådis och heeet dessutom. Rekomenderar verkligen iaf.
På tåget hem sen fick jag värsta flummattacken och garva så mycket att jag börja gråta och då börja sara också garva,hhaah älskar våra skratt attacker,dom är underbara.
När jag kom hem ramla jag i backen,asså jävla glansis som är under all snö så man ser ju inget,felicia stod i dörren och garva åt mig,hahaha. lyckat?
Nu ska jag se alla serier jag har missat,har ett avsnitt av oth,två avsnitt av gossip girl,ett avsnitt av 90210 och massa av hellcats,hinner jag ikväll?njaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0