Praktik..praktik och mer praktik.

Vanlig tråkig dag i skolan,hade sovmorgon eftersom jag inte har nån matte,ganska nice sådär.
Börjar 09.10 på måndagar och Tisdagar och på Fredagar börjar vi 10.00 men sen slutar jag 10.50 medans dom andra har håltimme och sen matte,thhhhiii ganska skönt.
Så när jag satt på bussen idag satte sig en "bekant" inte så långt ifrån mig och då vare en kille från min gamla klass,har inte sett honom på evigheter.
Okej nu ska jag sammanfatta dom här två dagarna i skolan,bara snackat praktik på varje lektion vi haft.
Igår snacka vi praktik på båda BM's lektioner och på engelskan fick vi skriva ner vad vi gjort och sen redovisa det för klassen. Idag börja vi med att snacka praktik på psykologin,på svenskan snacka vi i grupper,pratade en kort stund på omvårdnaden och sen liiite på samhälle,hhaha döör.
Drog till ica efter skolan med Martina och Alex och köpte lite grejjor och sen träffa man Hanna på bussen,länge sen man såg den bruden.
Kom hem,tog en promenad med mamma och hundarna,kom hem och hjälpte till med maten,damsög och torka golven,Nuu ska jag plugga,rolit rolit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0