Senaste dagarna.

ligger just nu i min mysiga säng på landet och kollar på tv. Idag har vi åkt på skotern till Möja för att handla, gick skit snabbt och isen var rikitgt guppig så jag flög upp i luften flera gånger,läskigt men samtidigt kul.
När vi kom hem drog vi direkt till "ungdomsgården" som dom kallar det,det är en husvagn mitt ute i skogen där alla träffas och super och snackar,det är en riktigt liten husvagn,det finns sittplats till åtta pers och vi var 18 pers och alla är ju inte direkt smala om man säger så. Drog hem runt sju tiden och käka tacos till middag sen satt och och Sofia o ladda upp alla bilder på facebook och sen kom Martin och Oscar och hämta henne. Tog en dusch och nu ligger jag här. Mormor och Erik gick nyss och la sig och jag ska se om nån film börjar,troligt?
Imorrn blire Sandhamn med hela gänget och käka lunch,innan det kommer alla hit och troligen tar en drink...eller två..eller fem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0