serier vecka


Mkt hände det här avsnittet,Chuck vart utnyttjad av Russell,han förlorade sin familj och sin tjej Raina. Meen han är inte klar ännu,revenge next episode! Och jag tycker synd om Blair,hon har tydligen fortfarande känslor för Chuck,vilket är bra för jag hoppas verkligen att dom kan lägga ner och bli ihop igen,om inteee Blair blir ihop med Dan,det verkar vara lite 'love is in the air' mellan dem två?
Serena och Ben är sjuukt söta ihop,hoppas dom stannar hos varandra länge,bara dem kan börja lita mer på varandra. Någon annan det är synd om är Eric,han gick ju till Damien och berättade om hans känslor osv. och dessutom saker som kanske kommer få hans mamma i fängelse,snacka om dålig sits eric är i nu. En sak jag tycker är dålig är att Nate inte får en större roll,dom har gjort honom så sjuukt tråkig att det inte är sant och det har varit så gaanska för länge nu asså!


Veckans avsnitt "Revenge with the Nerd" av 90210 var bra som vanligt,drama drama and moore drama!
Hatar Audrinna mer och mer för varje avsnitt,ska man tycka synd om henne?Nej! hon tänker bara på sig själv,så ere bara och nu när hon vet att Navid har varit med någon annan tjej som dessutom är Silver,hennes egna bästis ligger hon illa till!
Och jag tycker Audrinna var sjukt elak när hon vandra in i studion där och trodde hon var nåt,Nelly var där!! fett coolt. Och hon gjorde så att Navid fick skäll,bra liksom?
Jag hatar Emily,först kopierar hon Annie,sen vänder hon hennes kompisar emot henne och sen tar hennes pojkvän,shiiit va jag verkligen h a t a r den bruden. Hoppas alla får veta snart hur falsk hon är så hon drar,vill inte ha med henne i serien längre.

OTH Screen Grab
One Tree Hill "Valentine's Day is Over" avsnittet var helt okej,hände ju egentligen inte så himla mycket mer än att alla firade alla hjärtans dag på sina sätt. Såklart ska det vara ööverdrivet gulligt. Bästa händelsen var ju i slutet då Brooke och Julian bestämde sig för att adoptera barn eftersom dom själva inte kan få,yippie!

bild tagen av Sarah

Veckans avsnitt "The New Normal" av Pretty little liars var faktiskt bra den här veckan också!
Jag hoppas verkligen på att det blir något mellan Hanna och Caleb,han är bara föör snygg och han är alltid snäll och gullig mot Hanna. Och nu hoppas jag lite att det blir något mellan Spencer och Tobey,ganska gulligt faktiskt eftersom dom båda vill veta sanningen om den där lappen så nu kommer dom ju börja sammarbeta lite får vi hoppas,det var sjukt nice att han valde Spencer före Jenna,that was awesome! och jag noterade att han tog hennes hand dessutom,wiihu!
Och sen funderade jag lite med lappen,dom åkte ju förbi ett motel där det stod 142(?) på en av dörrarna och dom siffrorna stod ju på Jennas lapp,kaaanske ska Jenna ha ett möte med nån där,kaanske 'A' ? eftersom hon köpte fancy underkläder,hmmm vem vem?
Och jag vart lite iritterad på Aria i början när hon försökte få sin pappa att gilla Ezra,sin lärare som hon dessutom är ihop med,liksom vem håller på så som hon gör? han vet ju inte ens om att dom är ihop. Sen till sista scenen där med gravstenen fattade jag naaada av!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0