Singel kväll med jossan.

Idag hade jag sovmorgon och började 09.10 medans alla andra hade matte,niiiice!
Tog ett tag tills jag kom till skolan dock,min buss hemifrån kom aldrig så fick ta en annan så däärför missa jag bussen till skolan,fick vänta inne i Tumba C på nästa,satt och flumm smsa Sarah som inte heller kom till skolan,kul liksom. Sen när man äntligen sitter på bussen till skolan fastnar den i snön så vi blir stående där mitt i gatan när alla bilar kom,kom ju såklart försent till psykologin där vi mest skrev och BM vår lärare snackade. Lurre sen och det vart "kärleksgryta" med pasta och så spela dom kärlekslåtar,så vi satt och sjöng med lite.
Engelska sen och då läste vi en jätte lång text,höll på dö och så skulle man svara på frågor som vi gjorde muntligt och sen fick vi en 'liten' läxa. Omvårdnad sen och vi såg klart på en film,jag kunde inte riiktigt koncentrera mig på lektionen,gjorde helt annat (sova ex.) Sen fick vi varm oboy och bulle,sen var dagen sluut. Drog hem till Jossan och hade en "singel kväll",käka godis och kolla film,mysigt!
Drog hem runt 6 tiden och käka middag med familjen och pappa hade köpt en varsin ros till mig,felicia och mamma,han är gullig han! :)
Så nu ska vi äta fruktsallad och jag kanske kan få mamma att se film,vi fåår se!

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar1: Såklart du får ta den. Vet bara att Carter stack för att han ville typ betala din skuld till Bree Buckley. Men han borde seriöst komma tillbaka. De var söta tsm.



Svar2: Tyler kanske syns lite grann. Eller kommer tillbaka i slutet av avsnittet. Han får inte vara borta för länge. Han & Caroline var ju så söta tsm.

2011-02-14 @ 21:30:10
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0