The dinner plan


Vampire Diaries "The Dinner Party" -DAAAAMN vilket bra avsnitt! helt jävla awesome.
Damon hade ju en middag hemma hos sig där han planerade att döda Elijah meen nåt går ju alltid fel såklart. Jag vart verkligen skit chockad när Alaric dödade Elijah,jag vart chockad att han dog så lätt. (hööh trodde jag!) Jag hatar John som fortfarande bara lägger sig i hela jävla tiden,liksom nu verkar det slut mellan Jenna och Alaric,kuul liksom! -Kanske händer nåt i nästa avsnitt.
Tycker så jäävla synd om Bonnie nu som förlora sina krafter,dumma Jonas,haate him! ändå han vill att sin egen familj ska va säker. Och jag kommer verkligen inte gilla Elena om hon ogillar att Bonnie är ihop med hennes bror Jeremy,för dom är så sööta ihop!
Älskade slutet,det var fan bäst!!!! När Elena "dödar" sig själv och Elijah blir helt galen. På nåt sätt gillar jag inte att han är död nu,han var ju så himla grym men ändå elak. Och det här avsnittet var lite sorligt när man fick se tillbaka hur Lexi hjälpte Stefan,guud va synd att hon dog.
Occcch nu är bitchen tillbaka också,I new it! men hon sa ju att hon ville hjälpa Damon,hmm vi får se hur dte går!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0