Je Suis Une Amie

bild tagen av Martina

Veckans avsnitt av Pretty little liars "Je Suis Une Amie" var verkligen jätte bra!
Jag har nerförälskat mig i en ny karaktär i den här serien,Caleb (bild 4),riktigt riktigt charmig och söt men ändå lite bad guy aktig,snygg dessutom! Jag hoppas veerkligen att det blir nåt mellan honom och Hanna,det är nästan så att man sitter och vääntar på att nåt ska hända. Lite gulligt var det av Hanna att låta honom bo hos henne,skulle jag också gjort dock.
Saknade Ezra i det här avsnittet,vart tog han vägen liksom? Favorit nr.1 liksom
Och vad vare med lappen Spencer fick i slutet? fattade ju nada vare stod. Ska fråga mina polare som också kollar om dom vet (a).
Jag tycker lite synd om Melissa,Spencers syster, hon skaffar alltid fel killar. Första killen dock var grymt snygg men nu är Ian ännu värre eftersom han har ju nån koppling till Allison's död.
En annan person jag saknar är Spencer's föra kille Alex,han var äckligt jävla snygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0