take a chill pill!

vanlig skoldag,bussen var liite försenad men jag hann precis till andra bussen,phew!
Hade psykologi först och helt ärligt,minns jag inte så mycket från den lektionen. Men på svenskan fick vi första uppgiften som ska vara klar på fredag,man ska typ skriva om en händelse på praktiken då man använde kroppsspråket eller bara språket. Lunch sen och det vart fiskburgare,tog soppa först men ångra mig så tog hamburgare. Etik sen och då disskutera vi mest,typ det ända vi gör på hennes lektioner?
Sista lektionen hade vi samhälle och vi snacka om äktenskap hela lektionen.
Ikväll ska jag dega framför en film och plugga+städa rummet om jag orkar.:)
take a chill pill and relax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0