Stockholms skärgård.

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har varit på landet hela veckan och kom hem idag. Har varit riktigt nice att komma bort från allt skit i Tumba och runt omkring mig. Meen sjuk vart man ju såklart,feber första dagen man kom ut,förskyld,hosta och haft skit ont i öronen,fast nu har jag bara hosta och liite förskylning.
Den här veckan har varit heeelt underbar,ni ska bara veta!
Onsdags-Åkte ut till horsten med sex skotrar,åkte 9 på morgonen och kom hem runt 5.
Fredags-Åkte först till Möja med Erik och handla,'fest' senare på kvällen och tacos till middag.
Lördags-Åkte alla till Sandhamn och åt lunch,tog sjömansbiffen som gick på 203:- sviiindyrt! men fanns typ inget annat,sen tog jag och Sofia efterrätt,glass med hemgjord kolasås,daaaamn va gott det var! Sen gick vi ut och tog några bilder innan båda börja frysa så vi gick in. När vi stod och vänta på att få komma in på båten när vi skulle hem gick en tjej förbi oss alla och jag&Sofia reagerade på samma sätt,dååvare Carola och Kicken(som jag dock inte såg)som gick förbi oss,hahah skojja inte om att jag vart chockad?
Och det var inte direkt så att hon hälsa eller nåt,dom bah gick förbi,oförskämda kändisar liksom.
Då skulle de antagligen till seglarhotellet som är så sjukt populärt.
Så jaop ni kan jag stryka från listan att jag har sett Carola och Kicken's ryggtavla.
Söndag-Skulle följt med på isen och ta upp torsknäten men jag mådde skit och kände att jag inte klara av det,gick upp och tog en macka och somna igen o sov i flera timmar.mormor väckte mig och sa att vi skulle dra på middag snart hos Klas och Elise,så det var bara att sätta på sig alla kläder och ut i kalla kylan.
Var inte världens godaste middag så åt mormors goda bröd istället,såg solsidan och sen börja Wallander,daamn va bra den var?! jo jag höll på dö när Jocke nästan dog,fifan asså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0