sista dagarna på praktiken.

bloggade inget igår eftersom jag sov hela dagen till två typ,drog till jobbet kl.4 och jobba till 21.00
Det var ovanligt lugnt på jobbet,allt gick jätte snabbt och sen satt jag och min handledare Camilla och kolla på melodifestivalen,fick gå hem om jag ville men bestämde mig för att stanna. När jag kom hem åt jag middag(tacos) och satte mig med kusinerna och syrran och såg en skiiit äcklig film,The insade hete den,uusch jag känner att jag har blivit riiktig känslig för skräckisar,kan knappt kolla längre.
Strax efter tolv låg jag i sängen och läste,kul att gå och lägga sig vid den tiden på en löördag,men ska man jobba så måste man.
Såå idag var det min sista dag på jobbet,när vi satt och fika kom dom med presenter till mig,så hiimla snälla! en jätte fin sjal och en skit söt anteckningsblock. Blev riktigt glad och dessutom fick jag jätte bra betyg av alla på avdelningen. Kommer verkligen sakna alla där,ska dit i veckan och lämna några papper och då ska jag passa på att köpa något till dem oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0