Vampire Diaries "Crying Wolf"

bild tagen av Sarah.

Veckans avsnitt "Crying Wolf" var så jäkla bra! det var spänning under hela avsnittet.
Men jag blir mer och mer trött på Elena och Stefan,för det första passar dom inte ens ihop,sen hur kan dom tro att dom har en framtid?
Jules bokstavligt talat haaatar jag,torterar min Damon? skulle fan inte tro det,tur att hon drar nu. Sjukt bäst när Elijah kommer och räddar honom och han klår varenda varulv i huset. John Gilbert är också en karaktär som bah kan dra åt h******,han är sån idiot som ska blanda sig in i allas privatliv,lägg ner förfan!!
Sen dom två sista sakerna,Bonnie och Jeremy,ääntligen! alltså dom är så himla söta ihop,hoppas dom stannar hos varandra länge. Sen vart jag så jävla besviken på att Tyler drog iväg med Jules,inte bara för att jag hatar henne men för att han är en av mina favoriter just nu,han vart det då hans första förvandling gick igenom och Caroline var där med honom,det var då han kom in på favo listan. Så jag kommer nog dö om han åtminstonde inte kommer tillbaka i näst nästa avsnitt.

Kommentarer
Postat av: sarah

håller med dig med typ allt alltså hahah! Men jag tror nog inte Tyler är tillbaka nästa avsnitt :(

2011-02-12 @ 14:54:14
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: Karin

Haha, gillar att alla skriver "min Damon" när de nämner honom. Även jag. Haha. ;D



Är också jättebesviken på Tyler! Han borde komma tillbaka snart. Har ju precis börjat gilla honom, och så sticker han. :(

2011-02-14 @ 20:50:54
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0