Blogg update.

Oj jag vet inte riktigt varför jag inte blogg igår,satt ju vid datan ett tag men jag orkade inte blogga. Igår var det söndag men det kändes som lördag nästan. Vaknade och gjorde inte så mycket,drog ner till tumba centrum med Sara och hennes mamma,vi köpte hårfärg till sara och skrev ut lite bilder på oss.
Drog hem till henne sen och grejade lite och runt sju tagga jag hem. Åt middag och kolla på solsidan,guuud som man har längtat efter det där programmet asså. Synd att det är så kort!

Idag jobbade jag till två,fick ta blodprov idag på en tant och det gick riktigt bra. Sen fick jag göra massa andra grejor. Slutade två så drog hem till Sara och 'grejade' sen fick hon jäävligt stressigt till sin träning,haha jag satt på golvet och döögarva åt henne!
Hon skulle be sin pappa köra henne,så var han inte hemma,haha jag asg.
Aja när jag kom hem åt jag middag och sen när vi plocka undan middan spruta felicia ketchup över hela min tröja och byxor,kuuuuul! Så det var bara att hoppa in i duschen. Och nu sitter jag här,chattar med micke och ska kolla på pretty little liars.(ny serie jag följer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0