ellen degeneres show.

sitter och kollar på Ellen DeGeneres show,hahah alltså hon är heelt klart bäst.
Och det här avsnittet var skit bra,Justin Timberlake var med (OMG!!),han är så snygg!!
tyvärr funkar det inte att lägga upp klippet när han kommer ut på scenen,men den finns här om ni vill kolla.
thihi nu sitter jag och kollar på massa olika klipp från hennes show,blir så sjuukt avis på publiken!
ex. var det två brudar som fick gå på american music awards och dom fick intervjua massa kändisar som Heidi Klum,Miley Cyrus,Usher,Taio Cruz,John Legend och massa andra.
Sen sa ena bruden till alla att andra tjejen som var med inte hade blivit kysst,så hon fick massa kyssar!!! liiksom av Ushhher???! faaatta va jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja kyssa nån igen.

uhhhh va avis jag bliiiir!!!! dom får liksom träffa Heidi Kluuuum???
Och får kyssar av MIIIIKE POSNER!!! och USHEEER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0