filmer 2010.

det här inlägget skulle ju varit på bloggen innan 2011,meeen så vart det inte!

Jag är helt jävla galen i filmer,finns verkligen inget bättre än film.♥
och 2010 har varit ett bra år när det gäller film,hp del 1,eclipse,resident evil...
har säkert till och med glömt nån film men aja. Om jag ska vara ärlig är jag inte så mycket för komedier,det är bara vissa som är bra...som grown ups,herregud va jag garva.
Inception såg jag inte för så länge sen som var jäävligt bra,slutet dock,omg!
Och så Russell Crowe har varit aktiv i år,två skit bra filmer med honom,the next three days ocn robin hood. Prince of Persia var också jääävligt bra och Jake är ju äckligt snygg.


filmer jag verkligen inte gillade var...
-Valentine's day (vafan ere för löjlig film?och den var verkligen fööör mkt)
-Shutter Island (väldigt besviken,trodde den skulle va bättre och dessutom när Leo var med)
-The runaways (den var inte skit dålig men det hände ju knappt nåt,bara coolt när dom sjöng)
-Kick Ass (SÄMSTA filmen jag sett i mitt liv typ,den var dessutom äcklig och brutal,jag trodde det skulle va en söt,rolig film för familjen,fyfan asså vilket skit)
-Sex and the city 2 (lägg ner filmerna,ettan var bra men en till?dessutom var den för lång)
-Mirrors 2 (visst jag skrek som en bebis men nu i efterhand när man tänker efter var den aplöjlig)
-Valhalla rising (haha vilket skämt till film,herregud det var den tråkigaste film jag någonsin sett,såg inte ens klart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0