Filmer man ser fram emot 2011.

paranormal activity 3,the girl with the dragon tattoo,the mechanic,from prada to nada,limitless,thor,vanishing on 7th street,real steel,no strings attached,beastly,the source code,the eagle,you again,just do it,x-men first class,breaking dawn part 1, transformers 3,water for elephants,the roommate,sherlock holmes 2,the dark knight rises,red riding hood,pirates of the caribbean on stranger tides,harry potter and the deathly hollows part 2,big mommas:like father like son,love and other drugs.

Känner på mig att 2011 kommer bli filmåret någonsin :D usssch va taggad jag är!
Alla mina pengar kommer gå åt på bio typ.♥♥

PS. jag hade gjort värsta fina inlägget med bilder på alla filmer,meeen så krångla det och alla bilder försvann från bloggen så tog bort alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0