Gårdagen bestod av Middag i stan.

Såå nu har jag tid till att blogga,har verkligen inte orkar att sitta vid datan idag. Har bara suttit i soffan och kollat vd och läst min braiga bok. Har nyss hjälpt till med middagen så kände att jag förtjänade att sitta vid datan en stund innan middan.
Igår gjorde jag inte ett skit,men sen bestämde jag&Sara oss för att dra in till stan och fota lite vinterbilder och sen keka vi middag på kungshallen,båda tog tacos. Sen köpte vi godis och gick runt en stund,sen börja båda frysa som fan om händerna så vi drog hem,hahah när vi satt på tåget vare en kille som satt med två tjejer och jag flörta med honom,eller nej det kan man egentligen inte säga att jag gjorde men jag kollade på honom och han märkte ju det såklart,sen när dom flytta till andra platser satte sig ena tjejen bredvid honom och la sig mot hans axel,hahah tydligen var det hans flickvän,jag och sara typ satt och dog av garv åt det efteråt.
Drog hem till henne sen,sara alltså. Och vi satte på nyaste terminator,fyfaaan va bra den filmen är. Sen fick vi värsta paniken för hon hade inget att äta hemma,verkligen ingeeenting! så vi börja rota i hela köket och hittade pitabröd som vi värmde med ost och tacosås,hahah så sjuka.
Sen såg vi to yuma som också var jätte bra. Jag drog hem runt 1 tiden,kollade bara facebook och sen somna jag. So yeeah that was my day.
Meen ska käka nuu så bilder kommer sen,kiiisses!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0