killarna i PLL.

Asså ni måste se Pretty little liars,sjuuukt bra serie! gaalet.
Och killarna ska vi inte tala om,muuums! jag har typ 4 favoriter just nu.
Som killen nedan,Ezra som har ihop det med Aria.

Sen finns det en kille i serien som är en riiktig bad guy som alla är rädda för,men jag tror faktiskt inte han har något med Alison att göra,han verkar elak fast ändå inte.
Occh så måste man nästan se serien för att tycka han är snygg.
Pretty Little Liars 1x06 “There’s No Place Like Homecoming” Toby _______________ Toby picspam for all you Toby lovers out there. Just read spoilers regarding Toby from the PLL facebook page =/ so yeah, I felt I had to make one.
sen har vi en annan HET! kille,fast han är lite elak mot min favorit Ezra,men han är grymt snygg ändå.
Noel on Pretty Little Liars
Och så sista,gryyyymt uuubber snygga Alex som också var med i 90210,laaaavley boy!


YES ni borde ta och kolla på den här serien,inte bara pågrund av killarna,utan den är sjukt spännande och alot of draaaama.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja den är verkligen super bra :) mina favoriter också, caleb ocksp ;)

2012-09-15 @ 19:07:45
URL: http://svelandeer.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0