Ledig dag från work.

Idag var man ledig,riiktigt nice alltså. Gick upp runt halv tio och fixade mig,drog in till stor stan med Johanna,var riktigt mysigt,länge sen vi träffades så vi hade liite att snacka om,hehhe.
Köpte inget,skulle kolla på byxor men jag fick rådamp på min cp kropp så jag sket i det,liksom jag har ganska smala ben men sen har jag världens höfter och så är jag så smal att mina höftben syns ganska mycket,dääärför är det fan omöjligt för mig att hitta ett par perfekta jeans.
På vägen hem köpte vi en varsin latte,båda var as sugna liksom. Drog till biblan i tumba för att checka om dom hade såna där tränings dvd,så att man kan träna hemma,men dom hade tyvärr inte mycket att välja på, fast Johanna fick en dvd med sig hem,får se om den va bra för då lånar jag den av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0