My Best Friend's girl


Handling:
Snygga och smarta Alexis(Kate Hudson) är trött på sin efterhängsna pojkvän, Justin(Jason Biggs) som efter bara fem dater pratar om att flytta ihop och hör bröllopsklockorna ringa. När Alexis förklarar läget, blir Justin desperat. För att få henne tillbaka hyr han in sin bästa kompis, megasvinet Tank(Dane Cook), för att bjuda ut Alexis på världshistoriens vidrigaste date. Tank är nämligen suverän på att få ex-pojkvänner att framstå som värsta kapen, jämfört med ett ofräscht äckel som sig själv. Dessvärre funkar inte planen som beräknat, då Alexis tydligen har en förkärlek till sliskiga as. När Tank trycker på de rätta knapparna, blir Alexis minst sagt heltänd.
Min Åsikt:
Haha jag älskade den,riktigt riktigt rolig alltså. Men det tråkiga är att man vet nästan hur en sån här film slutar,det är väl nackdelen. Men jag garvade som fan under filmens gång. Tank var ju så sjukt rolig.
Och jag känner igen mig själv i Alexis roll,hon har perfekta killen som är skit snäll och allt det där,men ändå faller hon för idioten som behandlar henne som skit. Precis så är jag!
Men ni alla borde se filmen och jag kan inte riktigt säga att det är en tjejfilm? det är mer än familjefilm som man kan sitta och skratta åt.

Betyg:4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0