Mysig middag med släkten.

Idag gick jag faktiskt upp en timme tidigare än vanligt,ganska duktigt. Jag gick upp tidigt för jag skulle ut och shoppa massa grejer med mamma och pappa men så vart det pissväder med snöstorm och skit så då sket vi i det,la mig i soffan istället och kolla på madicken.
Sen drog jag ner till tumba med Hanna en snabbis,jag fixa +kort och sen gick vi runt och snacka ett tag,sen gick jag till min buss för hennes kom,meeen min buss kom ju inte,nej nej. Jävla bussar alltså,hatar 715.
Ångrade starkt att jag inte tog 736 då,så jag fick gå hem och jag var så kall.uscha.
Drog hem till mormor och hjälpte henne duka bordet och sen satte vi oss och kolla på king kong,älskar den filmen. Sen kom släkten och vi beställde pizza och sallad till middag.  Det var riktigt mysigt,guud va vi garva också,hahah åt typ allt nästan.
Fick dessutom en sen present/julklapp också,ett fint fint armband,det gillas.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och se nån film.

Kommentarer
Postat av: sarah

haha jag fattade inte heller först. men du ska välja själv vilka filmer du har som favoriter på t.ex action :) och det är bara ta med än tre, du behöver inte välja mina :p



den listan tar ett bra tag att göra så jag förstår om du inte gör den :D

2011-01-06 @ 21:04:21
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0