SIIISTA VEECKAAN

Idag var det faktiskt ganska kuligt på jobbet,kändes som jag hade nåt att göra hela tiden liksom. Hjälpte Caroline att städa inne hos boende,fick hjälpa dem att klä på sig på morgonen och ge frukost och allt sånt där,dagen flöt på och jag skulle slutat två men stannade kvar en halvtimme för att få ihop mina timmar lite bättre,gör förmodligen samma sak imorrn.
Hahah boendet fortsätter och säger att mina ögon är såååå vackra och att jag kommer komma långt med dem,vaad de menar med det vet jag faktiskt inte?
Åt lunch med mina tjjjejor,alltså med Martina,Cissi och Alexandra. Första gången jag träffa Tinis på jobbet,var lite skojj.
Har typ inte gjort ett skit när jag kom hem,fixat lite med en grejjj. Thhihih är ni nyfikna? jag kan tyvärr liksom inte visa er nu för då avslöjar jag den för personen.
Hahah sitter och snackar med Johanna på fb och det är nån som facerapar henne tydligen,stackars.
buhuhu fett tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0