Tredje praktikdagen.

Idag började jag 07.30 och sluta 13.00,rätt så nice!
började med att få upp alla ur sängarna,hjälpte min handledare att duscha en tant och sen fick jag rulla hennes hår i såna där papiljotter,var faktiskt ganska svårt att få med allt hår,men det gick bra. Hon såg inte så fin ut dock när vi tog ut dem,hhahh höll på döö! såg ut som einstein ungefär.
Innan lunch vare fika i personalrummet,när dom sa fika trodde jag dom snacka om bullar och kakor,nej då var det ägg,mackor och skit,hahah liite besviken. Nej men jag ska inte äta sånt skit.
Åt lunch sen med cissi,tur att man har kompisar som praktiserar på samma place,då slipper man äta lunch ensam. Idag åkte 'tant' till huddinge sjukhus,uscha jag kommer ligga och oroa mig för henne hela kvällen. Hoppas allt gick bra.    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0