The Expendables

fan anastasia fanns inte,saad cheey. Men ahh därför ska jag blogga om filmen jag såg idag.
The Expendables Movie Poster


Handling:
Ett team av världens farligaste och mest välutbildade legosoldater åker på en resa till Sydamerika för att störta och mörda en mäktig, ond diktator och hans armé, som har orsakat förödelse, kaos och tortyr under de senaste tjugo åren.
Min Åsikt:
haha asså jag tycker den var riktigt bra,jag är ganska svag för Jason Statham,han är så sjukt grym i varje film han är med i,han behöver inte göra en ända min utan att se sjukt cool ut. Men sen när Arnold Schwarzenegger kom in ett tag i filmen vart jag genast besviken,jag klarar veeerkligen inte av honom,han ser så sjukt löjlig ut och tror han äger hela stället,nej fy...
Filmen kanske vart lite överdriven också i slutet men annars var den bra tycker jag. Var rätt kul att alla action "gubbar" var med i en och samma film. Sen vare skit kul att se Charisma Carpenter som spelade Cordelia i buffy och vampyrerna.
Skådespelare:
Jason Statham-The Transporter
Sylvester Stallone-Rambo
Dolph Lundgren-Rocky IV
Terry Crews-benknäckargänget,white chicks
Eric Roberts-The Dark Knight
Mickey Rourke-Man on fire,The Wrestler
Arnold Schwarzenegger-Terminator
Bruce Willis-Die Hard

Betyg:4/5

Kommentarer
Postat av: sarah

sv; haha great minds think alike, huh?! nee men aa. jag absolut ääälskar såna filmer. poff poff bang bang, snygga grabbar (jason statham!!!!), komedi osv!! arrrgggh! me lööves it! den var töööng!

2011-01-11 @ 08:32:15
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0