Matprogram in my ♥

Jag älskar att kolla på matprogram,jag är själv sämst på att laga mat,så därför ere lite roligt att kolla när andra lagar mat. Några favoriter är helt klart Gordon Ramsay, Jamie Oliver,Tina Nordström,Nils Emil. Sen är pappa en favorit också,han kan göra lätta maträtter till lyxrätter. Nej jag älskar verkligen pappas mat.
Nåt ni inte visste är att jag brukade vara hemma hos Nils Emil rätt så ofta när jag var liten,ute i skärgården alltså. Han är verkligen sjukt snäll den människan.
http://www.insidesocal.com/babbleon/archives/gordonramsay.jpg

NYHETER-20s12-NE-20_368

-Jag älskar ju mat asså,finns inget bättre. Det är typ det man längtar till när man kommer hem från skolan(jobb). Ringer alltid mamma och frågar vare för mat,fast oftast får jag svaret "jag vet inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0