näsblod for the first time ever.

tjenare tjenare boys and girls. Hah shit det där lät gay.
Nej men idag började jag halv åtta så väntade på söta men sega cissi så vi gick till jobbet tillsammans. Började dagen som varligt,tog upp alla ur sängarna och hjälpte dem fixa sig osv.
Slutade dagen med möte där vi gick igenom lite om delegering och andra saker. Var tvungen dock att gå tidigare för jag skulle till tandläkaren(ställningen hade lossnat),så fick skönda mig hem och mitt i alltihopa börjar jag blöda näsblod som faan,slutade inte komma,lite läskigt sådär eftersom jag aldrig i hela mitt liv har blödit näsblod förut.
Tagga hem iaf efter tandis och åt middag med familjen och mammas polare. Nu ska jag kolla lite va som händer på facebook sen ska jag lägga mig och lääsa.
Imorrn ere freeedag,bra dag att vara ledig på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0