Härlig helg med jobb och allt.

usch jag har varit säämst på att blogga,har inte haft ork alls att blogga.
I fredags var jag ledig,det har jag skrivit,sen på kvällen kom Sara hit och vi snacka lite och sånt på mitt rum,hahah ah vi garvade som fan där i slutet asså. Sen var hon tvungen att dra runt tolv tiden för jag skulle sova,upp 07.00 för att jobba,kuuul liksom! dagen flöt på bra,hände inget speciellt,åt lurre med Alexandra som hade donken med sig,så åt av henne. Slutade 13.00 och då kom familjen och hämta upp mig,somnade typ diirekt i bilen påväg till Norrtälje,kvällen var iaf jätte mysig med släkten,kollade gamla filmer från när vi var små och jag måste ju säga det att jag var gryyymt söt,heeeh.
Sen blev det handboll då Sverige vann,skit nice. Morfar fixade skit god middag och vi satt uppe länge och lyssna på massa musik på spotify. Trevlig helg alltså!
Mindre trevlig när jag var tvungen att dra och jobba,uuuusch. tur att man är ledig imorrn iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0