Dåligt om det blir så....

fick ett sms av en polare som sa att det kanske kommer en Transformers 4 men att Shia eller Michael Bay inte kommer va med i den filmen??? Och att Joson Statham ska ta över rollen. Jason är ju tillsammans med Rosie som är med i den senaste Trasformes och redan där förtördes filmen pågrund av att hon var med.

Enligt mig tycker jag att dom ska skita i att göra en till film om inte ens Michael Bay ska va med och göra den? Hela filmen kommer ju bli skit konstig då. Och att byta ut både Megan Fox och Shia Labeouf kommer bli sjukt skumt ju :(
Så NEJ till detta,om det ska komma en till ska Shia och Michael va med.
Fast iof så om dom byter ut Michael kaaaanske den nya tar tillbaka Megan?? hmmm..fan asså va nice!
Megan Fox And Shia LaBeouf At The Premiere Of The Movie Eagle Eye - shia-labeouf photohttp://2.bp.blogspot.com/-q4lZ6HZINN8/TWv_TOv82uI/AAAAAAAAMYw/6tnW7prEybk/s400/rosie-huntington-whiteley-jason-statham-vanity-fair-oscar-party-01.jpg
What do you think? couple nr.1 or couple nr.2?

För mig kommer det alltid vara Shia&Megan,all time.

Kommentarer
Postat av: Lina

Den där Rosie var ju endast med i filmen för att sexa till den och till och med det misslyckades hon med om du frågar mig. Dock tycker jag väldigt mycket om Jason och det finns bättre regissörer där ute än Michael Bay, men jag vet inte om jag tror på en 4 uppföljare. Dock så kommer jag självklart se den om den kommer och jag vet redan nu att den kommer bli rätt så hatad utav många.

2011-07-16 @ 23:41:27
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Erika

Det var Steven Spielberg som ville ha bort Megan Fox och inte Michael Bay så henne får vi nog inte se något mer av i filmerna! Älskar Transformers men hoppas verkligen inte att det ska komma en fjärde för det kommer bara förstöra serien, bättre att sluta när man är på topp för den tredje var så jäkla grym! :)

2011-07-17 @ 11:31:40
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0