dagens.

Favoriten nr.1 Sarah Michelle Geller.♥

Humör: varit på ett bra humör,trött som fan men ändå på bra humör.
Mående: trött som ett svin,mått dåligt men nu mår jag prima!
Borde: Göra en viss sak jag inte kan skriva här...
Frisyr:
uppsatt i en hästsvans
Smink: Inget
Klädsel: linne,långärmad,arbetsbyxor,tjockiströja,skor,strumpor,trosor och bh. Nu lite mer avslappnade kläder.
Planer: Hjälpa tll med middan. Mamma,Pappa och Erik kommer hem snart från storshopping i gustavsberg och har med sig arbetsskor med sig till moi.
Materiella vill ha: huuuh?
Fundering: Inte mkt alls just nu,funtar på att resa på mitt feta arsle och göra nåt nyttigt.
Beroende: Fest hos Mange låten
Tråkigaste: Gå upp 05.30
Längtan: utomlandsresan med Hanna&Sara, tältning med Julia,Sara&Hanna,peps ska komma till mitt landställe.
Superlängtan: Dagen efter denna,då jag är ledig!
Tidning: Aftonbladet
Låt: Ted Gärdestad- Sol,Vind och Vatten (riktig sommarlåt!)
Köp: en korv o cola
Roligaste: Måste varit när Kevin fick värsta duschen av sopnättet som Erik tog upp med liften ur vattnet.
Sjuka: Värsta migränen,lite feber och förskyld.
Saknad: Värmen och polarna
Tv: såg nyss grudge?
Radio: Skärgårdskanalen
Motion: Burit sopor
Godis: marabou
Senaste samtal: pappa
Senaste sms: Hanna
Senaste mail: orkar inte kolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0