äckligt jobb...ere värt det?

Fyfan va segt,alla jobbar och kan inte träffa mig. Har försökt söka jobb själv men icke sa nicke, funderar på att snacka in mig med Erik på landet om jag får jobba med honom,prooblemet är att han jobbar med sopor runt hela skärgården så det innebär massa äckliga lukter,likmaskar...klarar jag av sånt?
Men sen finns det ett stort jävla + och det är att jag kommer få väärsta brännan eftersom man åker tidigt tidigt på morgonen,är på en båt hela dagen,kommer hem och käkar lunch och sen drar ut igen och kommer inte hem förns sent på kvällen. Plus att man tjänar jäävligt bra.
Så jag vet inte,behöver ju verkligen pengar till vår party resa till Ibiza såå äckliga sopor känns faktiskt värt det.

what do you guys think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0