bilder och videos.

Daniel och Sonny.

Man fick Doritos chips gratis,fan va underbart.

kön.

förbandet.


Älskade Linkin Park.♥

Mike Shinoda och Chester Bennington!♥





Nog min favorit låt av Linkin Park!♥...efter New Divide...och Bleed it out...och Given Up....


When they come for me är så jääävla AWESOME! Mike Shinoda alltså,så grym!♥
hahah Daniel: DIF DIF DIF!

Gåshud man får av den här låten,så damn bra! Chester♥

Shadow of the day-KOLLA va nära jag var Mike Shinoda! fyfan va grymt!♥


Alla bilder och videos är mina,sry för röriga videos men ganska bra för att va en mobil va? ;)
Fan nästa gång dom kommer tillbaka,då ska jag se dem igen! LÄTT!
Nån som har lust att dra till Norge och se dem med mig? :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0