Dåligt väder.One tree hill.

Tjena snyggingar vaah händer?
Själv sitter man och planerar lite med Martina på facebook och lyssnar på Magnus Uggla medans,fan va coolt.
Idag har jag inte gjort ett skit,hatar svenskt väder,gick ut på morgonen och satte mig men deet blåste ju som fan så gick in igen. Har suttit och läst princip hela dagen,var en sväng hos momor men hon var inte hemma.
Drog till Becka runt halv 5 och chilla där,kolla oth och käka godis. Drog väl hem runt 9 tiden och käka lite på min pizza men höll på spy för jag var så mätt. Har suttit och kollat igenom min minneslåda och garvat åt alla foton,hahah så mkt minnen i den där lådan!♥
Men ja..Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0